دانلود تحقیق

دانلود تحقیق پودمان دروس ، تحقیق درس ، دانلود رایگان

دانلود تحقیق

دانلود تحقیق پودمان دروس ، تحقیق درس ، دانلود رایگان

دانلود تحقیق پودمان دروس ، تحقیق درس ، دانلود رایگان

کلمات کلیدی

تحقیق درس فوریت پزشکی پودمان جمعیت بهداشت و فوریت ها پزشکی در خانه

تحقیق درس فوریت های پزشکی

درس بهداشت مادر و کودک پودمان جمعیت

بهداشت و فوریت های پزشکی در خانه

تحقیق درس مشاوره خانواده پودمان مشاوره خانواده

تحقیق درس مباحث ویژه اقتصاد اسلامی پودمان اقتصاد خانواده

تحقیق درس روانشناسی رشد 2 پودمان روانشناسی و سلامت خانواده

تحقیق درس اصول حسابداری پودمان اقتصاد خانواده

تحقیق مسائل نیروی انسانی و اشتغال در ایران

تحقیق درس جمعیت و تنظیم خانواده پودمان جمعیت بهداشت و فوریت ها

تحقیق درس آسیب شناسی خانواده پودمان مشاوره خانواده

تحقیق درس تحلیل هزینه و منفعت پودمان اقتصاد خانواده

تحقیق درس مهارتهای مسئله یابی و تصمیم گیری پودمان مدیریت خانواده

خاستگاه و تاریخچه روانشناسی تفاوت های فردی

تحقیق درس تفاوت های فردی پودمان روانشناسی و تعلیم و تربیت کودکان

تحقیق درس کاشت و تکثیر گیاهان زینتی پودمان پرورش گیاهان زینتی در خانه

تراریوم (باغ شیشه ای)

تحقیق درس گل آرایی پودمان پرورش گل های زینتی در خانه

تحقیق درس آشپزی (1) پودمان آشپزی و سفره آرایی

تحقیق درس آشپزی (2) پودمان آشپزی و سفره آرایی

تحقیق درس ارتباط انسانی پودمان آداب معاشرت و همسرداری

تحقیق درس نگهداری و بایگانی اسناد و مدارک پودمان کاربرد و اصول نگهداری

ترجمه یکی از فصل های 1-4-6-8-10 درس زبان خارجی (انگلیسی)

ترجمه درس 4 : زبان انگلیسی یک زبان بین المللی

تحقیق درس زبان خارجی پودمان دروس عمومی

تحقیق درس اندیشه اسلامی 2 پودمان دروس عمومی

تحقیق درس انقلاب اسلامی ایران پودمان دروس عمومی

تحقیق درس تاریخ تحلیلی صدر اسلام پودمان دروس عمومی

تحقیق درس اصول بازاریابی و مبانی برند پودمان امور بازاریابی

فرزند صالح

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

دانلود تحقیق آشنایی با مفاهیم سنجش قدرت نام های تجاری

تحقیق درس اصول بازاریابی و مبانی برند پودمان امور بازاریابی

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش



تحقیق آشنایی با مفاهیم سنجش قدرت نام های تجاری

مقدمه :

در سال های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملکرد مالی کسب و کارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشکار شده است. شناخت این نقش، نیاز سازمان ها به ارزیابی وضعیت برند خود و مقایسه آن با سایر رقبا را تقویت کرده و ضرورت سنجش ارزش آن با بهره گیری از جدیدترین شیوه ها و ابزارهای کیفی و کمی را یادآوری کرده است. دستیابی به مزیت رقابتی در دنیای امروز، تنها با تکیه بر ویژگی های کارکردی محصولات و خدمات حاصل نمی شود، بلکه در عصر حاضر، برند مهم ترین عامل متمایزکننده یک شرکت تجاری  از رقبا است.

چکیده :

امروزه هویت نام تجاری همانند سرمایه برای سازمان و محصولات آن ارزش می‌آفریند و از این رو ارتقای نام تجاری در بسیاری موارد به استراتژی سازمان تبدیل می‌شود. این مقاله به استراتژی نام تجاری و اینکه چگونه سازمانها می‌توانند با این استراتژی برای بازار ارزش بیافرینند می‌پردازد. مقاله پس از طرح مبانی موضوع، رابطه ساختاری بین استراتژی و نام تجاری را تشریح می‌کند و نشان می‌دهد چگونه استراتژی نام تجاری می‌تواند برای سازمانها موفقیت ساز باشند. مقاله در انتها پس از ذکر مثالهای متعددی از شرکتهای داخلی و خارجی با سه توصیه مهم برای مدیران خاتمه می‌یابد. یکی از معمولترین روشهای ارتقای نام تجاری، تبلیغات است. تبلیغات چنانچه به طرز صحیحی طراحی و اجرا شود نقش موثری در ارتقای نام تجاری و ایجاد نما برای سازمان خواهد داشت، هر چند باید توجه داشت که تبلیغات صرفاً یک ابزار است و هدف از به کار گیری آن ارتقای نام تجاری و توسعه بازار است. این مفهوم به بهترین نحو توسط مدیر عامل شرکت ای‌تی‌اندتی (AT&T) بدین گونه بیان شده است که تبلیغ خوب آن نیست که مردم خوششان بیاید بلکه آن است که فروش را بالا ببرد. تبلیغات باید به نام تجاری هویت بخشند و آن را با یک ویژگی مورد علاقه بازار پیوند زنند. در این صورت نام تجاری هویت پیدا می‌کند و برای مشتری ارزش می‌آفریند. اولین و مهمترین شرط اثربخشی تبلیغات در ارتقای نام تجاری پیوند دادن آن با یک یا چند ویژگی متمایز کننده محصول است. ویژگیهایی که برای بازار دارای ارزش باشد و به سادگی توسط رقیب قابل دستیابی یا تقلید نباشد. چنانچه محصول سازمان فاقد چنین ویژگیهایی باشد، تبلیغات نمی‌تواند تأثیری در تقویت نام تجاری و توسعه بازار داشته باشد. برای ارتقای نام تجاری باید‌ یک یا چند ویژگی متمایز کننده محصول (از دید مشتری) را شناسایی و تبلیغات را برآن (ها) متمرکز ساخت.

این تحقیق کامل بوده و دارای مقدمه، چکیده، متن اصلی، نتیجه گیری، منابع و... میباشد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی